eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/ › Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy? /cytat/
    From: hiki wiosna wiosna mori <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: elektrownie atomowe be, ale skladowanie odpadow radioaktywnych cacy?
    /cytat/
    Date: Sun, 24 Mar 2013 14:59:50 +0100

    On 24.03.2013 14:28, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hiki wiosna wiosna mori" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:kimras$166$2@node1.news.atman.pl...

    nymi-zmierza-w-kier-krotoszyna-vt4697.htm?sid=af50d4
    27ab492e451f74957e41245649

> [...]
    > celowo. Na początku jest o zakazie fotografowania. Wspomniano, że zakaz
    > został uchylony. Potem przywołano listę obiektów ważnych dla obronności
    > państwa. Tylko nie wiem co ona ma wspólnego z zakazem fotografowania.
    > Oni zresztą też nie napisali, ze coś ma. Ot tak sobie ją na dole dopisali.
    >
    > Generalnie obecnie stan prawny jest taki, że możesz fotografować, to co
    > możesz zobaczyć. Jak coś jest tajne, to jest ogrodzone i nie możesz tam
    > wejść, sfotografować itd. Jak ktoś może wejść, to ma certyfikat
    > bezpieczeństwa i wie, co mu tam wolno, a co nie.

    Bardziej pietnowalem to, ze "cos sie dzieje" - maga akcja policji, a
    rzecnzik prasowy bedacy na dyzurze nie odbiera telefonow.

    Ogolnie dziennikarz wypalnial swoje obowiazki, chcial sie dowiedziec co
    sie dzieje, zeby uspokoic "zatroskanych" obywateli ktorzy zwracali sie
    do niego (do prasy/mediow) z pytaniem - pewnie zdajac sobie sprawe, ze
    policja im nie powie...

    Dziennikarzowi tez nie powiedziano. Ale nie dlatego,z e operacja tajna,
    tylko dlatego, ze bioracy wynagrodzenie za dyzur rzecznik prasowy byl
    "niewiadomo gdzie".

    IMHO powinien za cos takiego wyleciec. JEsli nie ma twardego
    usprawiedliwienia, ze byl nieprzytomny lub bral udziel w akcji
    antyterrorystow jako dowodca lub czlonek.

    W koncu od tego jest rzecznikiem, aby byl dostepny dla mediow -
    zwlaszcza ZWLASZCZA na swoim duzyrze, kiedy ma wydzielony czas wlasnie
    po to, aby byc dostepnym dla mediow.

    drugi temat, to to co w temacie, co wzialem z komentarza pod artykulem -
    taka troche hipokryzja - elektrownie be, odpady cacy.

    zen.aspx