    From: bartek <b...@i...prv.pl.spamtrap>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: egzekucja oplaty za parkowanie
    Date: Wed, 18 Jan 2006 10:45:43 +0100

    .B:artek. wrote:

    > Skąd te 7 dni? Próbowałeś się dowiedzieć? Możesz złożyć skargę na
    > czynności egzekucyjne w terminie 14 dni od dokonania czynności.

    wlasnie nie mam pojecia skad te 7 dni wzieli. Skarga na czynnosci
    egzekucyjne dotyczylaby samej egzekucji tytulu wykonawczego czy rowniez
    wystawienia tytulu? Bo w gruncie to wystawienie tytulu wykonawczego na
    oplate dodatkowa circa pol roku od wniesienia oplaty za parkowanie bylo
    IMHO bezprawne.
    Jak sprawdzic co jest "organem nadzoru" (bo organ egzekucyjny, to
    rozumiem Urzad Miasta wpisany na zawiadomieniu o zajeciu).

    Z drugiej strony, na tytule wykonawczym (odpis dostalem przedwczoraj z
    data 07.09.2005) jest pouczenie o 7 dniach na "zgloszenie zarzutow w
    sprawie prowadzenia postepowania egzekucyjnego".

    grrr, nigdy mnie administracyjne nie pociagalo i nie chce popelnic
    jakiegos glupiego bledu.

    --
    pozdrawiam,
    bm.