    From: bartek <b...@i...prv.pl.spamtrap>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: egzekucja oplaty za parkowanie
    Date: Mon, 16 Jan 2006 16:17:04 +0100

    .B:artek. wrote:

    > Ale jak zapłaciłeś za parkowanie te 150 zł? To, że wysłałeś pismo o
    > zapłaceniu to jeszcze nie dowód, że zapłaciłeś. Wysłałeś razem z
    > pismem jakieś potwierdzenie?

    Zaplacilem za parkowanie ~40 zl (3 x stawka calodniowa), a nie
    zaplacilem mandatu (150 zl, ktore mi dzisiaj sciagneli z pensji).
    Potwierdzenia nie wysylalem (w kazdej chwili moge to wyciagnac z
    banku), ale UM nie kwestionowal, ze zaplacilem oplate, tylko stwierdzil
    krotko "informuje, ze nie ma podstaw by odstapic od egzekucji oplat
    dodatkowych za nieoplacone postoje". Dodatkowo dopisali, ze "oplata
    dodatkowa" jest naliczona dlatego, ze nie zaplacilem w terminie 7 dni
    od daty parkowania, ale jakos nigdzie wzmianki o tym ze termin wynosi
    akurat 7 dni nie znalazlem (w kazdym razie w uchwale Rady Miasta tego
    nie ma).

    --
    pozdrawiam,
    bm.