    From: higamus <h...@-...poprostu.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: e-sklepik i ochrona danych osobowych
    Date: Wed, 11 Feb 2004 01:07:08 +0100

    Dnia 2004-02-05 00:32, Użytkownik higamus napisał:
    > Witam..robię sobie e-sklepik i właśnie wpadłem na temat ustawy o
    > ochronie danych osobowych. Korzystam z gotowego szablonu takiego
    Hmmm.. wobec braku odpowiedzi mam kolejne pytania:
    art.43, ust. 1 (oczywiscie ustawy o ochr.danych osobowych):
    Z obowiązku rejestracji zbioru danych zwolnieni są administratorzy danych:
    pkt: 8) przetwarzanych wyłącznie w celu wystawienia faktury, rachunku
    lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej,
    pkt: 11) przetwarzanych w zakresie drobnych bieżących spraw życia
    codziennego.

    Czy działalność takiego sklepiku można podciągnąć pod te 2 pkty?
    Chodzi mi o to, że dane podawane przez klienta potrzebne są mi po
    to żebym wiedział na kogo wystawic rachunek/fakture i WIEDZIAŁ GDZIE
    WYSŁAC paczkę. Mogę oczywiscie za kazdym razem pobierać adres od klienta
    ale gdybym byl regularnym klientem to bym się wkurzył, że za każdym
    razem musze podawać adres.