  • Data: 2013-03-20 00:58:49
    Temat: Re: e-sądy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail o...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > I jak się czujesz, co porabiasz, jak sobie wyobrażasz życie w kraju,
    > gdzie obowiązuje prawo dźungli, a prawnicy (prokuratura, sędziowie,
    > policja, radcy prawni, ....)
    > są masowo w mafi?
    > Jak sobie radzisz z zarabianiem, egzekwowaniem zapłaty, pilonowaniem
    > swego, obroną pszed złodziejem i bandytą?
    > Nie boisz się wyjść z domu , łazić po ulicy?

    Ja cały czas sie dziwie ale jestem spokojny, ze kiedys ktos przynajmniej
    niektórych wystrzela.

    Bo to jest niemożliwe, zeby kazdy zawsze wytrzymał.
    Wiec spokojnie dordzy wyłudzacze.
    Wiec spokojnie osoby pokroju p. Sruby czy nakretki z Poznania co to
    mieszkania kupił z ludzmi i ich próbuje z mieszkań wyrzucić.
    Spokojnnie panie prezesie FOZZ co to radośnie wyszedł sobie włąsnie z
    wiezenia za dobre sprawowoanie (czyli jednak bedzie iał okazje skorzystasc
    z majku który ukradł)

    I na was kiedys w koncu przyjdzie czas.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę