    From: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: e-sad wniosek o przywrocenie terminu
    Date: Sat, 21 Jan 2012 13:39:23 +0000 (UTC)

    Czy jest wielka przeszkoda legislacyjna, aby nałożyć na powoda obowiązek
    wysyłki odpisu pozwu w dacie złożenia bezpośrednio do pozwanego?
    Jakie jest ryzyko - że pozwany wcześniej dowie się o roszczeniu?
    To przeciez tylko lepiej, może wtedy szybciej zapłaci?
    Może pozwany (słusznie czy niesłusznie) będzie miał wówczas więcej czasu niż
    kilka marnych dni na zgromadzenie swoich dokumentów?
    Wiesz zapewne, że niektórzy spryciarze specjalnie tak celują, żeby ich
    pozwany był na urlopie lub za granicą i nastąpiło rzekome fikcyjne doręczenie?
    Kiedyś tylko wyjątkowej upierdliwości sędziny przeciw moim powodom nie
    dostałem tak w plecy kilku tysięcy złotych - uparła się sędzina (asesorka),
    żeby mi doręczyć nakaz i odszukała mój adres (przez ZUS chyba czy przez biuro
    meldunkowe) - powód świadomie podawał mój adres nieaktualny od 10 lat (sprawę
    po złożeniu sprzeciwu wygrałem, a powód liczył że strzeli mi komornikiem w
    plecy).

    PS. "Moi posłowie" nakupowali sobie przez lata ziemi rolnej w miastach i
    teraz oraniem tamtego kawałku prawa się zajmują. Chcesz nazwiska?

    -----
    > Niech twój poseł zmieni prawo na takie że nie trzeba składać sprzeciwu a
    obywatelowi we wszystko należy wierzyć i już.
    > Tylko nie wiem czy z takich zmian będzie zadowolony inny obywatel -
    wierzyciel.