    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: e-sąd jest do d*
    Date: Mon, 26 Mar 2012 13:42:23 +0200

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 12:28:59 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Ponad miesiąc od odebrania,

    Ale ja nie widzę w "sprawie" by cokolwiek było wysłane, kiedy było wysłane
    do dłużnika, czy odebrał, czy nie odebrał... :((
    Widzę tylko NZ i jego datę wystawienia, oraz datę doręczenia ..do mnie :/

    > Moja "ulubiona" sprawa:
    >
    > Pozew złożony w kwietniu.
    > Nakaz wydany w maju.
    > [...]
    > Klauzula nadana w listopadzie.

    To powiem Ci że ja w chwili obecnej tylko odrobinę któcej "czekam" :/

    > Złóż odsetki od kwoty wyższej niż wartość przedmiotu sporu, to się
    > zdziwisz "możliwościami systemu informatycznego" e-sądu.

    Hmm...jakby do takiej sytuacji mogło dojść?
    Odsetki umowne?
    Ale był tu wątek o jakichs odsetkach i wyszło że zapisy w umowach o np.
    odsetkach 1% dziennie są ... nieważne. Stosuje się wówczas odsetki
    ustawowe.
    Więc nie ma możliwości by odsetki przewyższyły należność główną...hmmm