  • From: "XYZ" <x...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: e-maile reklamowe
    Date: Wed, 9 Jul 2003 07:35:48 +0200

    Użytkownik "Damian" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:befd69$1slt$1@news.atman.pl...
    > Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > czy to pewne?
    > mi sie tez tak zdaje tym bardziej ze te adresy sa publikowane i
    > ogolnodostepne w celach jak mi sie zdaje handlowych a jak ja mam oferte
    dla
    > takiej firmy to to takze jest cel handlowy prawda?

    Więc zapraszam ;-) Jeden niezamówiony mail może narobić Ci niezłego kłopotu.
    Ta Ustawa daje właśnie osobom fizycznym świetną ochronę. Bo np. osoba
    fizyczna prowadząca działalność gospodarczą jest nadal osobą fizyczną.
    Wyślij np. do spółki akcyjnej lub sp. z o.o., a mniej pewność, że konto jest
    firmowe a nie np. prywatne - zawsze może pozwać Cię osoba fizyczna, która to
    odczyta maila. A co z forwardami z kont firmowych na konta fizyczne? Tylko
    spróbuj ;-)

    SPAM JEST ZŁY I BĘDZIEMY GO TĘPIĆ!

    Kuba