  • Data: 2007-09-04 14:53:37
    Temat: Re: dzwonienie za darmo z budek telefonicznych a prawo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:

    >> Primo: mylisz pojęcia.
    >
    > nie wydaje mi sie, kradniesz impulsy

    Tak, i chowam je do kieszeni, po czym sprzedaję je na bazarze ;->

    > a jazda na gape to co jest wg ciebie?

    Zależy. Skleroza ;) albo wyłudzenie.

    > zapominasz o jednym tu nie ma mowy o nieporozumieniu tylko o swiadomy
    > dzialaniu,

    Niekoniecznie.

    > budka telefoniczna jest stworzona po to, aby z niej dzwoniac
    > placic, niezaleznie czy to bedzie moneta, karta chipowa wydana przez
    > wlasciciela czy karta kredytowa, wystukanie kodu jest swiadomy

    Czyli jak operator zrobi promocję, a ty z niej skorzystasz, to jesteś
    złodziejem?

    Kiedyś były takie automaty, z których można było dzwonić za granicę za
    50-gorszówkę (czasy PRL) a potem jeszcze niekiedy ta moneta była przez
    automat zwracana.

    Jak ktoś z tego skorzystał, to wg. ciebie "złodziej"?

    > dzialaniem, ktos kto to robi wiej po co to robi, wie jak ten kod dziala
    > i wie ze nie powinien tego robic bo powinien zaplacic, zwykle
    > zlodziejstwo i tyle

    Ponownie apeluję, abyś łaskawie zapoznał się ze znaczeniem słów, których
    używasz.