  • Data: 2007-09-06 20:21:35
    Temat: Re: dzwonienie za darmo z budek telefonicznych a prawo
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radoslaw Korzeniewski" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fbp5md$avu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Albo to było baaaaaaardzo dawno temu, zanim ktokolwiek na świecie myślał
    > o cyfrowej telefonii mobilnej GSM zwanej, albo to nie była firmowa
    > centralka...

    Mylisz się. Przełom roku 1999 i 2000 (+/- 1 rok). Centralka
    jak najbardziej firmowa (PTK Centertel, ulica _chyba_ Skierniewicka).

    > Jeśli to nie była firmowa centralka, to trudno mówić tu o operatorze.

    To BYŁA firmowa centralka. Wiem o czym piszę.

    Po co w ogóle zabierasz głos? Szkoda, że nie napisałeś czegoś w stylu
    "jeśli to nie była centralka, lecz maszynka do mielenia mięsa, to..."
    lub podobnie.

    Piotr