  • Data: 2004-03-03 23:38:33
    Temat: Re: dziwna sytuacja
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/3/2004 10:10 PM, waczek wrote:

    > Witam,
    >
    > Użytkownik "Miner" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Prawo "stoi" po stronie uczciwych.

    Niestety, nie - znam sprawę, w której sekretarka pobrała zaliczek na
    kilka tysięcy, próbowała je "rozliczyć" rachunkami za batony czekoladowe
    - pracodawca po wywaleniu poszedł do sądu, a ten powiedział, że niech
    się ... (tzn. tak nie powiedział dosłownie, tylko oddalił powództwo) -
    bo to pracodawca jest odpowiedzialny za nalezyta staranność, więc jak
    nie dbał o terminowe i nalezyte rozliczanie zaliczek, to niech się ...

    Pzdr: Catbert