  • Data: 2002-04-21 17:16:59
    Temat: Re: dziwna spolka - jak to zrobic zgodnie z prawem
    Od: "Łukasz" <l...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanawiałeś się chociaż w jakiej formie będziesz prowadzić działalność?
    s.c. ale teraz to chyba s.j.
    tylko wlasnie te udzialy...

    > W jaki sposób bycie wspólnikiem w spółce utrudni im wykonywanie etatowej
    > pracy?
    nie utrudni, ale bedzie pretekstem do zwolnienia... wiem, ze to glupio
    brzmi, ale
    maja takiego pracodawce... a nie moga sobie na to pozwolic bo maja na
    utrzymaniu
    zone i dzieci :)

    > Naiwny jakiś?
    nie, raczej mu to ryba. sam powiedzial ze nie ma co z pieniedzmi robic...

    dzieki za odpowiedz.
    to dalo duzo do myslenia...
    chyba skonsultuje sie z radca prawnym bo to bardziej zawile niz myslalem :)

    dzieki serdecznie
    lukasz