  • Data: 2006-02-16 06:58:20
    Temat: Re: dziury na drogach i zagrozenie zycia lub zdrowia
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Feb 2006 20:44:42 +0100, Paweł Sakowski napisał(a):

    > "premedytacja: rozmysł; obmyślenie i przygotowanie naprzód jakiegoś
    > działania, postępku o charakterze ujemnym a. zaskakującym."
    > Dopatrujesz się u zarządców dróg rozmysłu? obmyślenia? przygotowania
    > naprzód? zaskoczenia? O taką dozę złej woli ja bym ich nie podejrzewał.
    > Co najwyżej o lenistwo.
    A jak konserwator od dźwigów szybowych zostawi zdemontowane drzwi od szybu
    na 10p i pójdzie sobie na parter na śniadanko/piwko to już nie jest
    lekkomyślna głupota - to usiłowanie morderstwa.
    Niektóre miejsca na naszych drogach prtzypominają jak żywo otwarty szyb
    windy z wymontowaną żarówką.
    Zostaje jeszcze inny problem, o którym obok pisze RTomasik -
    przyzwyczajanie, przyzwolenie a nawet zmuszanie do łamania prawa przez
    odpowiedzialnych za organizację ruchu.

    --
    pozdro
    poreba