  • Data: 2006-02-18 13:18:08
    Temat: Re: dziury na drogach i zagrozenie zycia lub zdrowia
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 21:50:57 +0100, Paweł Sakowski napisał(a):

    > Tak to możemy długo :)
    Ależ nie chciałem pingpongować! ;)
    Pewne zależności przyczynowo skutkowe są powszechnie znane (co najwyżej
    budzą niespodziewany zachwyt wśród filozofów, co pobudza ich ich do
    rozwinięcia owych zależności w teorie fundamentalne) - pewne są znane
    specjalistom. Worek cementu z czwartego na zatłoczony chodnik - obniżenie
    współczynnika delta ce do 12.

    > Od szczegółów będzie zależało, czy mechanik postanowił w efektowny
    > sposób doprowadzić kierowcę do śmierci, czy z niechlujstwa zapomniał
    > zamocować z powrotem przed oddaniem samochodu.
    I moje zadziwienie laika powoduje to, że w przypadkach nieoczywistych
    ("nietypowe" "narzędzia" mordu) nie przyjmuje się zbrodniczego zamiaru.
    Facet z pstoletem w łapie, tak - facet z nożycami do cięcia drutu, nie (z
    metkownicą fałszujący datę przydatności do spożycia, z łopatą, młotkiem
    etc)

    --
    pozdro
    poreba