  • From: "Jacek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziennik budowy
    Date: Tue, 1 Jun 2010 22:57:36 +0200

    wiadomości news:4c056964@news.home.net.pl...

    > Ten, kto go kupił.

    > A poza tym dobrze się czujesz?
    >
    > Do czego ci to?

    No niech Wam będzie :-)

    Ponad 10 lat temu Spółdzielnie zgodziła sie na mój wniosek zabudowy
    kioskiem wnęki, która sobie wypatrzyłem. Oczywiście moim staraniem i
    kosztem.

    Kierownikiem budowy był Prezes S-ni i prowadził dziennik.
    Został odwołany właściwie po zakończeniu procesu budowy
    i pozostawił w tejże S-ni wszelkie dokumenty łącznie z dziennikiem.
    Ja otrzymałem przydział, więc myślałem, że wszystko załatwił
    i dokumentów nie poszukiwałem.

    Pod koniec 2009 (sic!) okazało się, że zakończenie budowy nie
    zostało zgłoszone do nadzoru i Spółdzielnia wezwała mnie do
    dokończenia tego procesu. Ze 2 miesiące szukali mojego dziennika,
    a jak juz znaleźli nie chcieli go oddać. No i nie można było ruszyc z
    miejsca
    z zakończeniem.

    W zw. z tym, że były to działania złośliwe zawiadomiłem prokuraturę o
    możliwości
    popełnienia przestępstwa z art. 276 KK. Śledztwo było przykładem
    nieudolności
    prokuratury i policji. Dosć powiedzieć, że prowadzono w zasadzie w innej
    sprawie,
    a umorzono po piśmie s-ni informującym, że Dziennik Budowy jest jej
    własnością.
    Nie przesłuchano Presesa, nie zweryfikowano błędnych danych podanych przez
    Zarząd.

    Muszę złożyć zażalenie i ta informacja potrzebna mi jest właśnie do tego.