    Date: Sat, 28 Mar 2015 09:56:33 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzieło dla niepełnoletniego?

    W dniu 27.03.2015 o 10:46, Gotfryd Smolik news pisze:
    > I nie ma jak prosto "ugryźć" składkami umowy o dzieło
    > (choć pewnie politycy by chcieli), bo zawrzemy dziś
    > umowę o zamontowanie w kwietniu przyszłego roku
    > oprawki na żarówkę i wykonawca miałby rok ubezpieczenia
    > zdrowotnego załatwiony...

    No akurat oskładkowanie umowy o dzieło jest bardzo proste, bo wystarczy
    żeby był obowiązek odprowadzenia składek od każdej wypłaty.

    Problem jest na ile taka składka powinna zapewniać ubezpieczenie. Ale ja
    jakbym był politykiem który chce ugryźć UoD składkami, kazałbym płacić
    składki od każdej wypłaty która to składka zapewniałaby miesiąc zdrowotnego.

    p. m.