  • Data: 2006-06-03 17:18:51
    Temat: Re: dzielne FBI zabulilo
    Od: via <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Rozpoznaje się tego elementa po dwóch rzeczach: albo po Gardockim albo
    > po cytowaniu amerykańskich orzeczeń bez tłumaczenia :)

    Prokuratura Generalna oraz Departament Energii zgodzily sie wczoraj
    wyplacic bez wyroku odszkodowanie naukowcowi z Los Alamos, z ktorego
    zrobiono chinskiego szpiega i zlinczowano w mediach. Kurewki medialne po
    po raz pierwszy w historii USA zgodzily sie wyplacic odszkodowanie mimo
    ze nie sa nawet pozwane! Ich dziennikarze sa jedynie swiadkami wezwanymi
    przez powoda do zlozenia zeznan. Chodzi o zrodla przeciekow do mediow.