  • Data: 2013-09-19 18:45:44
    Temat: Re: dziecieca orgia na placu zabaw??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2013 18:07, Robert Tomasik pisze:

    > Kiedyś miałem taki problem. Kilkaset zdjęć dziewczyn wyglądajacych na
    > mocno nieletnie i uzależnienie przez prokuratora wniesienia aktu
    > oskarżenia od ustalenia nie tylko personaliów "modelki", ale i dokładnej
    > daty wykonania fotografii, by było wiadomo, że była nieletnia. Tak więc
    > ja tam się wcale nie zdziwię, jak ta sprawa kiedyś padnie.

    Nieletnia czy poniżej 15 lat?

    > Masz jakiś pomysł na przestępstwo, w którym nie ma pokrzywdzonego? Co
    > innego wykroczenia, ale mówię o przestępstwach.

    Cała 'wojna z narkotykami'. Zakazy to tylko woda na młyn mafii. Nałogów
    nie zlikwidujesz zakazami tylko wychowaniem.

    "Znieważanie uczuć religijnych" - kiedy np. sprowadza się do szczerego
    wyrażenia własnej opinii (notabene zupełnie zasłużonej) o jakimś
    "świętym piśmie" czy innym zabobonie. Patrz: sprawa Dody.

    Sutenerstwo. W obecnej sytuacji prawnej prostytucja jest mocno
    skryminalizowana. Uczciwi menedżerzy prostytutek, którzy by dbali o ich
    ochronę, zdrowie, składki itepe, kontrolowani przez PIP, byliby raczej
    pożyteczni.

    "Znieważanie" głowy państwa.

    Penalizacja "kłamstwa Oświęcimskiego".

    Eutanazja cierpiących nieuleczalnie chorych.

    Dobrowolna sterylizacja.