    From: "gargomel" <s...@d...la.la>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: działki, ich dane, ciąg dalszy
    Date: Tue, 26 May 2009 21:17:39 +0200
    Sender: B...@p...centertel.pl

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
    > Źle sie domyślasz. Granitowy słupek jest tylko po to, by geodeta łatwiej
    > znalazł właściwy znak geodezyjny, który jest w ziemi.

    być może, więc skoro wiesz względem jakich punktów mierzą to powiedz (jeśli
    to nie jest tajemnica wyłącznie dla kręgu geodetuf?:O), tak czy siak wymiary
    działki (długości, kąty) geodeta musi znać a nie je gdzieś w teranie
    wytyczać:O)

    > To można odczytać z mapki. moja córa właśnie to w 4 klasie podstawówki
    > przerabia :-)

    pewnie i można, ale napewno nie z wyrysu (czyli mapki na której danych
    brak!:O)

    > Możesz kupić mapkę. Tam znajdziesz wszystkie konieczne dane.

    widzisz, okazuje się że urząd geodezyjny na piśmie odmówił ujawnienia
    właścicielce takich mapek i co teraz?:O(

    > Nie widząc działki, to trudno Ci zaproponować coś dokładnie. Każdy
    > wielokąt można pocielić na trójkąty.

    brak ci wyobrażni? jak wyglądają działki już pisałem, czyli czworoboki o
    wszystkich bokach i kątach różnych (ale na oko bardzo zbliżonych do
    prostokątów), pewnie że można to dzielić na masę trójkątów, ale nie będziesz
    posiadał kompletu danych żadnego trójkąta żeby policzyć jego pole żadną
    metodą, poza całkowniem, parodia:O)
    dla mnie bije to na głowę paranoję ZUS/US gdzie trzeba złożyć 10 druczkuf i
    na każdym wpisywać po 10 razy te same numery i dane:O)

    > A błąd człowieka, który teraz chcą zatuszować wykluczasz przykładowo?

    błędów nie wykluczam, ale błędy to może robić twoja córka w 4 klasie, a nie
    wykwalifikowany, wykształcony i z uprawnieniami pracownik, zresztą jeden,
    dwa incydenty można uznać z błąd (wiado że tak naprawdę w tych urzędach
    głównie pracują głupie baby bez szkoły tylko dlatego że są
    żonami/kochankami/córkami jakiegoś wysokopostawionego esbeka, czy podobne
    historie), ale błędy nie zdarzają się notorycznie, z premedytacją, masowo i
    długotrwale, to jest wyłącznie celowe działanie na niekożyść
    społedczeństwa!:O(amen)