    Date: Sat, 10 Sep 2005 21:33:57 +0200
    From: Beniamin <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dzialanie firmy kruk

    Paweł K napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Od 7 lat jestem abonemtem sieci Idea, przez ten czas caly czas regularnie
    > placilem wysokie rachunki (posiadalem w sunmie 3 telefony na aboneament).
    > Niestety w pewnym momencie wpadlem w tarapaty finansowe, straciem bardzo
    [..]

    O listach z Kruka, to już się naczytałem, ale takie działanie na tylu
    frontach mnie, szczerze mówiąc, zadziwia. Co prawda moja sympatia jest
    zazwyczaj po stronie wierzycieli, ale tu chłopaki chyba trochę
    przesadzają (np. telefony do bogu ducha winnych rodziców).

    Co do rodziców: niech przerywają dyskusję i proszą o to wszystko na
    piśmie. I niech w razie wizyty natychmiast dzwonią na policję,
    zgłaszając, że pojawili się u nich ludzie, którzy chcą wejść do domu i
    coś spisywać, a oni podejrzewają, że to oszuści lub bandyci. Powinni się
    od nich odczepić.

    A dla ciebie rada taka: skoro nie możesz w tej chwili zapłacić, to
    korzystne jest dla ciebie, że się chłopaki produkują, a nie oddają
    sprawy do sądu. Więc możesz dalej grać przestraszonego, coś im tam
    obiecywać przez telefon, spłacać po pare złotych - jednym słowem grać na
    czas, aż będziesz w stanie zapłacić całość. Bo szansa, że nie oddadzą
    sprawy do sądu przy dużej kwocie i nieprzedawnionym roszczeniu jest
    minimalna, a koszty rozprawy i komornika są spore.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin