  • 1. Data: 2004-02-05 20:05:57
    Temat: dz. u. nr 63 poz. 634, ze zm. - poszukiwany
    Od: "wuj" <w...@i...pl>

    Witam
    Poszukuje Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i
    żywienia,( Dz.U. nr 63 poz. 634, ze zmianami).
    Oczywiscie ww Dz. U. znalazłem jednak poszukuje tego ze zmianami a tego ni
    widu ni słychu.
    Moze ktoś sie orientuje gdzie takowy znajde??
    Pozdrawiam
    Łukasz Wójcik

  • 2. Data: 2004-02-05 20:35:29
    Temat: Re: dz. u. nr 63 poz. 634, ze zm. - poszukiwany
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Moze ktoś sie orientuje gdzie takowy znajde??

    Na www.sejm.gov.pl powinien byc text jednolity ustawy.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 3. Data: 2004-02-05 20:37:34
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wuj" napisał w wiadomości:

> [...]
    tego ni
    > widu ni słychu.
    > Moze ktoś sie orientuje gdzie takowy znajde??

    Oj chyba cos Ci sie nie za bardzo chcialo szukac

    http://www.polskieustawy.com/print.php?dzur=2001&dzu
    p=634&lang=48&adate=20040205

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 4. Data: 2004-02-05 22:17:56
    Od: "Łukasz Wójcik" <w...@i...pl>

    > Oj chyba cos Ci sie nie za bardzo chcialo szukac

    http://www.polskieustawy.com/print.php?dzur=2001&dzu
    p=634&lang=48&adate=2004
    0205

    zapewne nawał egzaminów spowodował to zaćmienie :)
    dziekuje bardzo za informacje i pozdrawiam
    Łukasz Wójcik