    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Date: Sat, 15 Apr 2023 09:12:47 +0200
    <h...@4...net>
    <QQoYL.93161$z1hf.68382@fx05.ams1>
    <1gkz4ql40arz2$.1ctafyyiqje6q.dlg@40tude.net>
    <ymIYL.717180$QS94.703961@fx10.ams1>
    <6433550a$0$13076$65785112@news.neostrada.pl>
    <EX0ZL.717189$QS94.161674@fx10.ams1>
    <643596fc$0$19601$65785112@news.neostrada.pl>
    <L9LZL.1512768$PyXe.629550@fx08.ams1>
    <u1809k$kbq$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <xGMZL.1256919$alff.1196058@fx07.ams1>
    <u19b7u$n17$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <P%%ZL.2858929$Z549.2783338@fx15.ams1>
    <u1allr$7i5$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <Gml_L.783935$BiG3.292066@fx11.ams1>

    > Część pewnie i oszołomy,

    Być może część tak - co nie zmienia postaci rzeczy, że policja jest od
    tego że jeśli nawet oszołom zgłasza to jeśli są przesłanki to należy to
    sprawdzić.

    > choć może to nie za fortunne słowo.

    Słowo jak słowo. Większy problem, że on obywateli co oczekują że policja
    będzie działać zgodnie z prawem uważa za oszołomów.

    > Jakby
    > powiedział ilu tych "oszołomów" muszą przetwarzać na miesiąc to może
    > łatwiej byłoby zrozumieć jego dylematy.

    Ale co jego problemy w pracy mają wspólnego z moją sprawa? Przychodzę,
    zgłaszam podręcznikowe przesłanki oszustwa, a on twierdzi że to nie są
    przesłanki bo niczego nie _udowadniaja_. Od udowaniania jest właśnie
    policja, i prokuratura a i to nic nie udowadnia bo sąd może mieć inne
    zdanie.

    > Dla mnie "oszołom" to taki, jak
    > w tym memie co wkleiem parę dni temu. Taka karyna, co od razu krzyczy,
    > że ktoś jest oszustem bo coś nie poszło po jej myśli.

    No ale nie o tym rozmawiamy, tylko o tym że ktoś zapłacił, nie dostał,
    nie ma towaru, nie ma kontaktu. Może oszustwo, może umarł, może go
    kosmici porwali. Nie wiadomo - trzeba dupę ruszyć (a w zasadzie telefon)
    i przedzwonić a potem ustalić na przykład dzielnicowego - niech sprawdzi
    - jak go ufoki porwały na rynku to dzielnicowy powinien wiedzieć.

    > Ja to tego tak nie odebrałem.

    No jak nie jak tak? Przecież polecał tym co na podstawie doniesień
    prasowych wyrażali zaniepokojenie że mogło dojść do czynu zabronionego
    do psychiatry. Przecież pisał że wkręcanie babci nie jest usiłowaniem
    dopóki kasa nie została przekazana. Dwa zapytanie w gogle i już wiemy że
    robert bredzi.

    > Z tymi wnuczkami, to bardziej jako
    > ciekawostkę.

    Jako fałszywą ciekawostkę.

    > Zresztą sam przyznał, że nie rozumie takiej kwalifikacji,

    Ciężko żeby zrozumiał jak to była po prostu nieprawda - żeby
    przeprowadzić dowód wystarczy wpisać "oszustwo na wnuczka wyrok" i
    otworzyć drugi link (w pierwszym wyroku doszło do przekazania pieniędzy).

    > więc zgłoszenie pewnie by przyjął.

    A tego nie powiedział. Zapewne by powiedział babci - wicie rozumicie,
    ale to nie jest przestępstwo.

    > :) Powtarzam Ci, patrzycie na Roberta jak na jakieś panoptikum, a tak z
    > 80% "dziwactw" to jest wzajemne niezrozumienie.

    Problem w tym, że on swoje posrane nieporozumienia uważa za prawdę
    objawioną.

    > I Ty i Robert uogólniacie na podstawie allegro i podobnych więc w tym
    > podwątku gracie (-liście) do jednej bramki.

    Jedyne w tym wątku co do czego się z robertem zgadzam (chyba, bo nie
    jestem przekonany czy robert jest zadowolony z wrzucania mu spraw przez
    allegro) to że dobrze, że allegro szarpie temat bo kulsony boją się to
    odrzucić ze względu na to że llegro to mocny gracz i że robert nie
    powinien się tymi sprawami zajmować, bo nie powinien być funkcjonariuszem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!