    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Date: Mon, 10 Apr 2023 09:48:52 +0200
    <u0s74d$um6$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <6431a297$0$13073$65785112@news.neostrada.pl>
    <EwoYL.941759$XEv3.404402@fx13.ams1>
    <643290b1$0$13065$65785112@news.neostrada.pl>
    <AnxYL.941761$XEv3.690600@fx13.ams1>
    <10icelm1ysyv8.1gts2wz440tcl$.dlg@40tude.net>
    <TUxYL.93165$z1hf.25697@fx05.ams1>
    <6611be0vrdmf$.1fp2tkmgwf5ln.dlg@40tude.net>
    <PfIYL.717179$QS94.220203@fx10.ams1>
    <1vpvcx89sccux$.189jtjj8r1ig7.dlg@40tude.net>
    <YqNYL.972087$S2l4.180970@fx12.ams1>

    On Mon, 10 Apr 2023 05:48:40 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Jak chciał ukraść czego ukraść nie mógł?

    Cos tam chcial ukraść.
    Nawet jak nie było.

    > Za pomocą narzędzia, którego nie ma?

    Myslał że ma, sięgnął - usiłował.
    Tylko udowodnic trudno.

    łatwiej, jak np użył pistoletu, który był niesprawny i nie mógł
    strzelic.

    > Nu tak jak z groźbą karalną. Groże całkiem na serio ale nic z tego nie
    > wynika bo nie mam komu.

    > Notarialne potwierdzena deklaracja chęci. Nie, nie żartuję. Napiszę, że
    > chcę ukraść, wtedy i wtedy i tam, ale nie ukradnę bo samochodu nie
    > będzie. Serio sądzisz, że sąd mnie skaże? Np. mogę się zdeklarować, że
    > zarąbię we wtorek produkcyjną Izerę.

    Wystarcza zezn... tzn wyjasnienia.
    Tylko dlaczego ktos mialby zatrzymac czlowieka wchodzacego do salonu?

    Mogl sie komus pochwalic, ze ma taki zamiar.

    Co prawda mogl sie rozmyslec jeszcze w czasie tej jazdy, ale jak go
    zgarneli wczesniej ... mial pecha?

    J.