  • Data: 2021-10-17 13:33:55
    Temat: Re: duplikat faktury
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Oct 2021 07:05:33 +0200, Henryk Hajdan napisał(a):

    > To nie jest śmieszne, znam firme, która wszystkie faktury wystawia na
    > https://www.google.com/search?q=kolorowy+papier+xero
    +a4
    > i nawet pdfy są tego samego koloru.
    > Tak osobiście uważam, że nawet ma to sens własnie z powodu m.in. takiego
    > jak ten w tym wątku.

    To jest często zagranie marketingowe.
    Klient pamięta: "a, to ci od różowej faktury".

    Sam jakieś trzydzieści lat temu wystawiałem faktury na atramentowym Epsonie
    w czystym kolorze cyan. Wtedy (znaczy w tamtych latach) w trybie tekstowym.
    Ale klienci zauważali te faktury i lepiej mnie pamiętali, niż konkurencję.

    Teraz, od ponad dwudziestu lat, też klientom projektuję faktury graficzne,
    z logiem albo tłem, albo choćby z kolorami w niektórych miejscach (nazwa
    wystawcy, nagłówki kolumn itp).

    --
    Pozdrawiam.

    Adam