    From: "Grazyna" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: drzewo zamiast płotu !
    Date: Wed, 30 Apr 2003 15:42:22 +0200

    Użytkownik "Sabina" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b8nu43$bm2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zrób ogrodzenie do drzewa i dalej za drzewem. Zostaw sobie wolne
    przęsełko.
    > Potem ogol połowę drzewa ze swojej strony - masz prawo nad swoją posesją
    > ogolić. Potem może samo uschnie i dorobisz resztę płotu.
    > : )

    Jestes WIELKA!!!!! :))))))))
    Baaardzo mi sie to spodobalo :) Masz wiecej takich pomyslow?
    Powinnas brac honorarium za takie porady.
    Żeby nie bylo niedomowien: ja naprawde Cie podziwiam, prosze nie doszukiwac
    sie ironii
    Goraco pozdrawiam

    PS A tak zupelnie serio, to pomysl Sabiny jest najsensowniejszy, bo bez
    wzgledu na to, co zrobi Krzysiek, to i tak sraci dobrego sasiada i .... byc
    moze swoje iglaki
    PZDR
    grazyna