  • 1. Data: 2010-08-15 08:39:33
    Temat: droga - właściciel
    Od: "P.apa5.merf" <g...@o...pl>

    jak można ustalić właściciela drogi?:O)

    gdzie mozna znaleźć obowiązki właściciela drogi?:O)

  • 2. Data: 2010-08-15 13:25:16
    Temat: Re: droga - właściciel
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "P.apa5.merf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jak można ustalić właściciela drogi?:O)
    >
    > gdzie mozna znaleźć obowiązki właściciela drogi?:O)

    stawiasz baner reklamowy 10 x 10 m w pasie dorgi.
    ten kto ci walnie mand jest właścicielm

    macso

  • 3. Data: 2010-08-16 08:57:43
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 15 Sie, 10:39, "P.apa5.merf" <g...@o...pl> wrote:
    > jak można ustalić właściciela drogi?:O)

    Zadzwoń do gminy powinni pomóc.

    > gdzie mozna znaleźć obowiązki właściciela drogi?:O)

    Ustawa o drogach publicznych

  • 4. Data: 2010-08-19 14:55:19
    Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl>

    Órzytkownik "gr" napisał:

    > Zadzwoń do gminy powinni pomóc.

    może ty żyjesz w gminie ktura ludziom pomaga, ja akurat w takiej ktura
    ludziom życie tylko utrudnia, więc o informacjach od nich zapomnij, nawet na
    piśmie potrafią odmówić:O(

    > Ustawa o drogach publicznych

    dzięki za informacje, zapoznam się:O)

  • 5. Data: 2010-08-20 10:59:57
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    On 19 Sie, 16:55, "P.apa5.merf" wrote:
> [...]
    > ludziom życie tylko utrudnia, więc o informacjach od nich zapomnij, nawet na

    No masz! Przyganiał kocioł garnkowi!!
    Ty też utrudniasz nam życie poprzez swoją manierę niedouczonego
    głupka!
    Skutkuje ona tym, że ciężko się czyta Twoje teksty, bo jednocześnie
    robi się analizę pisowni. A co słabsze jednostki mogą przejąć Twoją
    głupotę... I rozprzestrzeni się ona niczym zaraza:(
    A! I nie wciskaj nam teorii o swoich dysuwarunkowaniach. Bo ludzie tym
    dotknięci dokładają wszelkich starań, by nie wpływać ujemnie na
    zachowania innych.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 6. Data: 2010-08-21 14:31:44
    Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl>

    Órzytkownik "JaMyszka" napisała:

> [...]
    > robi się analizę pisowni. A co słabsze jednostki mogą przejąć Twoją
    > głupotę... I rozprzestrzeni się ona niczym zaraza:(

    spokojnie myszka, wypij kafke i głęboko oddychaj:O)
    nie musisz czytać moich tekstuf, jak masz słabe nerwy to tego nie rup!:O)
    widocznie polska języka ciężka języka i tłumaczenia trudna, ale każdy
    prawdziwy polak (i patryjota:O) z czytaniem po polsku nie ma najmniejszego
    problemu, niezależnie czy pismo jest poprawne czy nie:O)