    From: "Cyberix" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: droga wewntrzna na terenie prywatnym
    Date: Tue, 14 Mar 2006 10:02:22 +0100

    > Sytuacja wyglada nastepujaco:
    > Czesc działki do której kolezanka ma prawo własności stanowi wg urzedasów
    > " pas drogowy" tj czesc drogi wewnetrznej. Gmina nie jest zainteresowana
    > na chwile obecną wykupen terenu ale nie wyklucza ze moze "kiedys" jak
    > zabiorą sie za asfaltowanie. Na co sie powołac zeby ich zmusic do
    > odkupienia działki lub wydania zgody na zagrodzenie własnego terenu?

    Ale co to za droga, dokąd prowadzi? jaki jest jej status prawny? Czy to jest
    droga bo "jest wyjeżdzony pas ziemi" czy też jest to droga bo ktoś działka
    jest obciążona (prawo przejazdu i przechodu) na rzecz właściciela innej
    działki, a może to jest droga konieczna?? Czy jest uwardzona?

    Bo tak to można rozumować. Dlaczego gmina nie wyłoży mi ktostą chodnika
    który prowadzi przez moją działkę do mojego domu...