eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodroga hamowania › Re: droga hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robcio" <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: droga hamowania
    Date: Tue, 13 Jul 2004 08:58:23 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 23
    Sender: p...@o...pl@81.210.118.250
    Message-ID: <cd0156$9k4$1@news.onet.pl>
    References: <ccucde$2iv7$1@mamut1.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.118.250
    X-Trace: news.onet.pl 1089701862 9860 81.210.118.250 (13 Jul 2004 06:57:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Jul 2004 06:57:42 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:226684
    [ ukryj nagłówki ]

    bylo o takich sprawach na pl.misc.samochody..
    Ci eksperci zbytnio sie przy tym nie przemeczaja, a nawet najlepszy program
    przy zbyt malej ilosci danych nie da prawidlowych wynikow.
    Kazdy kto choc raz mial cos w spolnego z powazniejsza fizyka wie jak wazny
    jest rachunek bledow, to ze Ci "eksperci" takowego nie dostarczaja i wynik
    nie jest w formie okienka od do.. oznacza jedynie skrajny brak jakiejkolwiek
    dokladnosci i podwaza jak najbardziej wyniki ich obliczen (takich obliczen
    fizyk nie wizalby pod uwage). Wg. mnie to smieszne ;))) a tych panow nikt
    nie sprawdza, ich opinie to "pewniiki"
    Kolejna wada naszego systemu prawnego.

    Reakcji kierowcy nie mozna brac z tabeli.. zalezy ona od jego nastroju, od
    pogody, a i tak ma prawo sie zagapic.. rekacja spokojnie moze sie miescic
    miedzy 0,2-0,3s a nawet 2s i kazda jest prawidlowa... niech teraz kazdy z
    was obliczy sobie jak juz tylko zmiana tej reakcji wplywa na ostateczy wynik
    (ile przejedzie samochod przez sekunde bez hamowania).
    Nie powiem juz o tym ze tarcie opon o asfalt zalezy od temp obu powierzchni
    od wilgotnosci, stopnia porowatosci itp .. tego nie da sie stwierdzic
    jednoznacznie kiedy zaczna powstawac slady na asfalcie wynikajace z
    zablokowania kol...
    Smiech po prostu i tyle.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1