    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dozywocie
    Date: Sun, 27 Jun 2004 08:38:18 +0800

    In article <cbkoa2$ri$1@news.dialog.net.pl>, Anax WRC wrote:
    > no ale wg tego co napisal Marcin to nie do konca bo: dokonane przez
    > właścicie-
    > la lub inny podmiot dysponująccy tytułem
    > prawnym do lokalu
    > wiec tak czy inaczej musi byc ktos kto dysponuje tytulem a przewaznie
    > dysponuje nim sam wlasciciel:)

    Tzn. jak ja to rozumiem: nalezy posiadać tytuł prawny do przebywania w
    tym lokalu, a więc może to być np. umowa najmu.

    > przynajmniej tak to zrozumialem. tak wiec nie mozna sie zameldowac u kogos
    > na stale jesli ktos nie wyrazi zgody.

    Z tym że jest jeszcze jedna rzecz:
    9) w art. 29 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
    ,,1. Wlasciciel lub inny podmiot dysponujacy tytulem prawnym do
    lokalu jest obowiazany potwierdzic fakt pobytu osoby zglaszajcej pobyt
    staly lub czasowy trwajacy ponad 2 miesice w tym lokalu.
    Potwierdzenia faktu pobytu osoby w lokalu dokonuje sie na formularzu
    meldunkowym w formie czytelnego podpisu z oznaczeniem daty jego zloenia.";

    Ale przynajmniej na logikę, to że ma obowiązek nie oznacza że urząd może
    odmówić zameldowania jeśli dana osoba posiada tytuł prawny do lokalu a
    właściciel ww. obowiązku nie wypełnił.

    > przeciez wtakim wypadku moglbym np zameldowac rodzinke znajomych Cyganow u
    > kolegi po dachem bo potwierdzilem ze tam mieszkaja:)))

    Ale to jest karalne :)

    --
    Marcin