  • 1. Data: 2006-04-11 16:06:20
    Temat: dowód osobisty ?
    Od: "lkgm" <l...@t...pl>

    czy potrzebny mi jest (nowy) dowód osobisty by pojechac do Niemiec (do
    pracy) ? czy wystarczy sam paszport ?
    --
    ***
    Pozdrawiam, Lukasz

    **************************************
    http://www.lkgm.kedra.org/

    http://www.lkgm.kedra.org/forum/

    http://www.lkgm.kedra.org/bieszczady/

  • 2. Data: 2006-04-11 16:07:33
    Temat: Re: dowód osobisty ?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "lkgm" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
    > czy potrzebny mi jest (nowy) dowód osobisty by pojechac do Niemiec (do
    > pracy) ? czy wystarczy sam paszport ?

    No, wreszcie jakis europejczyk sie znalazl. Do tej pory wszyscy mieli raczej
    odwrotne obawy.
    Oczywiscie, że mozna. To przecież paszport jest podstawowym dokumentem
    przekroczenia granicy. Poruszanie sie 'na dowód' jest 'przywilejem'
    unijnym.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2006-04-11 18:03:11
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    lkgm wrote:
    > czy potrzebny mi jest (nowy) dowód osobisty by pojechac do Niemiec (do
    > pracy) ? czy wystarczy sam paszport ?

    Obojętne. Granicę przekroczysz na którymkolwiek, a dalej w zasadzie bez
    zastrzeżeń uznają i to i to jako dowód tożsamości.