    From: "AndY" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dostęp do jeziora
    Date: Wed, 3 Jul 2002 09:19:42 +0200

    > Jezeli _cały_ akwen (bez dopływów) nie znajduje się na działce (a tak
    > rozumiem jest), nie wolno ogradzać do brzegu. Należy umozliwić przejście
    > wzdłuż akwenu wodnego, nie pamietam, czy jest okreslona odległość, ale 1,5
    > metra jest rozsądne.
    > Wszelkie ogradzanie do samego brzegu jest nielegalne i wkurwiony wędkarz
    > moze zadzwonić po straż leśną/wodną/policję i oni skierują wniosek do sądu
    > grodzkiego. włascieciel będzie zobowiązany do demontarzu ogrodzenia, a
    > jesli tego nie zrobi, ogrodzenie zostanie zdemontowane na koszt
    > właściciela.

    A jesli jest rzeka (a wlasciwie rzeczka) i na niej gosc nie tylko montuje
    ogrodzenie z dwoch stron do samej wody ale jeszcze ustawia drut wzdloz
    rzeczki (czyli robi taki kwadrat na swojej dzilace gdie jeden bok jest
    prawie w wodzie .
    Zeby tego bylo malo drut jest KOLCZASTY !
    Chodzi mi o sytuacje jaka ostatnio spotkalem sie plynac po maurach splywem
    kajakowym (pewnie ludzie mu wychodzili na pole i sie wkurzyl ) ale to chyba
    przesada ? Czy tak moze ? Jakby kogos wyrzucilo na brzeg w kajaku (prad albo
    cos) to moglby sie pocharatac na amen ...

    AndY