    From: e...@g...pl (eusso)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: doreczenia i in. we wspolnocie
    Date: 31 May 2005 16:51:45 +0200

    Marcin Debowski napisał(a):

> [...]

    Tak, albo mozna wysłać kuriera biorąc od niego notatkę czy doreczono czy nie

    Niezupełnie. Skoro powinność powiadomienia o miejscu pobytu/przesyłania
    korespondencji ciązy na Właścicielu, to przesłanie na taki właśnie adres
    traktuje się za skuteczne, albowiem to Własciciel miał obowiązek odbierania
    tej korespondencji (lub zapewnienia sobie pełnomocnika, który bedziee ja
    odbierał w jego imieniu).

    > M.in. zatwierdzenie rocznego sprawozdania z zarządu nieruchomością i
    > ustalenie zmiany wysokosci opłat dot. części wspólnej.

    > W jakim trybie?

    O ile pamietam widełki cenowe są pomiędzy 80-120 zł ) za opłacenie powództwa.
    W praktyce jest to najczęściej 80 zł. Dodam, że to sa jedne z najnizszych
    obecnie opłat sadowych przewidzianych jako opłata sądowa.

    Eusso