  • Data: 2003-06-04 22:32:34
    Temat: Re: domeny w NASK'u a prawo o znakach towarowych
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bbl2hu$q81$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A co ma do tego "znanie" firmy ?

    Dodam: i kto ma te wszystkie firmy świata i ich znaki towarowe znać? Nask?
    Na podstawie jakiej niby ustawy?

    > Jeśli nie potrafi ona zadbać o swoje interesy to zawdzięcza to wyłącznie
    > swojej nieudolności.

    A jeśli stwierdzi, że ktoś podszywa się pod jej nazwę/produkt - to od tego
    są sądy, żeby broniły nas przed nieuczciwą konkurencją. Żaden Nask nie jest
    władny w ocenach co komu wolno rejestrować. IMO Nask nadużywa pozycji
    monopolisty.

    > Chyba nie uważasz, że tylko z powodu istnienia w jakimś kraju firmy
    > o nazwie Nakamichi we wszystkich pozostałych państwach słowo
    > powinno automatycznie zostać zakazane ?

    Ciekawe czy jeśli zarejestruję w Polsce firmę "Szwagier i ja", to czy
    japoński odpowiednik Nasku odmówi innym rejestracji domeny
    www.szwagierija.jp ? ;-)

    Pzdr

    A.