  • 1. Data: 2013-08-31 17:49:45
    Temat: dobrze, ze ten zabojca dziadka...
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    ...mial na koncie inne grzechy, bo inaczej moglby uciec do izraela:

    "W jednym z ogródków piwnych pobili się dwa mężczyźni - 61-letni z
    30-latkiem. W wyniku obrażeń starszy mężczyzna zmarł. - Zostanie
    przeprowadzona sekcja zwłok, dopiero po niej będziemy wiedzieli, czy
    zgon nastapił z przyczyn naturalnych czy był następstwem tej bójki -
    dodała Katarzyna Padło.

    Drugi uczestnik bójki, 30-latek ze Śląska - trafił do aresztu, bo jak
    się okazało, był poszukiwany za inne przestępstwa."

    ========

    Wygląda na to, ze jako naturalne przyjmuje sie zalozenie, ze po bojce
    umiera sie z przyczyn naturalnych, zwlaszcza jak sie jest dziadkiem.
    Tak, domniemanie niewinnosci... I te agresywne, bojowe dziadki otaczaja
    mlodych spokojnych 30-latkow. I biją ich.

    http://wiadomosci.onet.pl/krakow/bojka-w-klubie-nocn
    ym-nie-zyje-36-latek/4s2de

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-08-31 18:37:25
    Temat: Re: dobrze, ze ten zabojca dziadka...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:
> [...]
    > Tak, domniemanie niewinnosci... I te agresywne, bojowe dziadki
    > otaczaja mlodych spokojnych 30-latkow. I biją ich.

    Przeca lawa ci wytłumaczył ze to normalne że jak sie człowiek broni to tak
    długo tłucz aż przeciwnik padnie.

  • 3. Data: 2013-08-31 18:45:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hikikomorisan wrote:

    > Wygląda na to, ze jako naturalne przyjmuje sie zalozenie, ze po bojce
    > umiera sie z przyczyn naturalnych, zwlaszcza jak sie jest dziadkiem.

    A gdzie ty taki wniosek wyczytalas.

    Umiera sie z przyczyn naturalnych lub nie.

    I tylko tyle napisali.
    Skoro nie widac ewidentnych oznak, ze mogl umrzec z przyczyn innych niz
    naturalne , to nie wiadomo z jakiego powodu umarl i trzeba sie o tym
    dowiedziec.

    Zakladanie, ze kazda bojka konczy sie smiercią jest jeszcze glupsze.

  • 4. Data: 2013-08-31 18:54:35
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 31.08.2013 18:45, witek wrote:

> [...]
    > dowiedziec.
    >
    > Zakladanie, ze kazda bojka konczy sie smiercią jest jeszcze glupsze.

    Ja sie tylko dziwuje, ze zakladanie, ze po bojce ze skutkiem smiertelnm
    zaklada sie ze "prawdopodobnie zgon z przyczyn naturalnych kloci sie z
    moja logika.

    gdy dziadek przewroci sie na chodniku i umrze, to tak, moge zakladac, ze
    smierc z przyczyn naturalnych

    gdy dostanie od mlodego faceta kilka razy po mordzie i umrze, to
    zakladam nie z przyczyn naturalnych

    proste

    no chyba, ze lanie kogos po mordzie traktujemy jako "naturalne" - to tak.

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-08-31 19:51:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > smierc z przyczyn naturalnyche
    > gdy dostanie od mlodego faceta kilka razy po mordzie i umrze, to zakladam

    Głupie. Z nagrania nie wynika by te ciosy mogły być śmiertelne, a co więcej
    widać, ze to dziadek zaatakował tego chłopaka.

    > no chyba, ze lanie kogos po mordzie traktujemy jako "naturalne" - to tak.

    Jeśli atakuje, to jest to naturalne.

  • 6. Data: 2013-08-31 20:05:07
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 31.08.2013 19:51, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > Głupie. Z nagrania nie wynika by te ciosy mogły być śmiertelne, a co
    > więcej widać, ze to dziadek zaatakował tego chłopaka.

    Chyba wyluzuj, mowimy a/ ogolnie (to co napisalem powyzej) b/ w
    kontekscie innego, wczorajszego przypadku - kolejnej bojki

    ale schamet podobny

    dziadek 2 vs. mlodziak 2

    znow dziadek nie zyje.

    > Jeśli atakuje, to jest to naturalne.

    aha, lanie po mordzie jest naturalne.

    zen.aspx

  • 7. Data: 2013-08-31 21:23:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hikikomorisan wrote:

    > gdy dostanie od mlodego faceta kilka razy po mordzie i umrze, to
    > zakladam nie z przyczyn naturalnych

    to zle zakładasz, bo nie jestes obiektywny.

    oni nic nie założyli. beda sprawdzac co bylo przyczyną.

  • 8. Data: 2013-08-31 23:45:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 31.08.2013 18:37, Marek "Zakłamana Menda" Dyjor pisze:

    ym-nie-zyje-36-latek/4s2de

    > Przeca lawa ci wytłumaczył ze to normalne że jak sie człowiek broni to
    > tak długo tłucz aż przeciwnik padnie.

    Zakłamana menda dyjor jak zwykle przekręca cudze słowa.

  • 9. Data: 2013-09-01 03:14:23
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-31 17:49, hikikomorisan pisze:

    > Wygląda na to, ze jako naturalne przyjmuje sie zalozenie, ze po bojce
    > umiera sie z przyczyn naturalnych, zwlaszcza jak sie jest dziadkiem.

    Nie wiem czego nie rozumiesz? Sprawdzają przyczynę śmierci. Być może
    zginął od ciosu, który w innych warunkach nie byłby śmiertelny - może to
    być czynnik łagodzący karę, może zginął od ciosu zadanego ze szczególnym
    okrucieństwem - może to być czynnikiem, który dodatkowo obciąży
    oskarżonego, może zginął 2 sekundy przed walką bo przestraszył się
    przeciwnika i dostał ataku serca, a może po prostu chcą z góry uciąć
    wszelkie gdybania obrony i jasno przedstawić sądowi co było przyczyną
    śmierci. Co cię tak zdziwiło?

  • 10. Data: 2013-09-01 12:31:04
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 01.09.2013 03:14, PlaMa wrote:

> [...]
    > przeciwnika i dostał ataku serca, a może po prostu chcą z góry uciąć
    > wszelkie gdybania obrony i jasno przedstawić sądowi co było przyczyną

    Zdziwilo mnie to, ze pozwolono pierwszemu uciec do izraela

    I drugiemu tez by pozwolono uciec, gdyby nie to, ze byl juz scigany

    Dziwi mnie brak prewencji i wypuszczanie groznych ludzi na wolnosc, bo
    przeciez smierc czlowieka to nic wielkiego

    zen.aspx