    From: "Tomi" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: do sadu pracy?
    Date: Sat, 16 Nov 2002 11:05:48 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@citynet-gw.man.poznan.pl

    > sam sie zwalniasz i chcesz komus problemy robic?
    > uwazasz, ze lepij by bylo gdybys w tym czasie wogole nie pracowal?
    > srednio rozumiem taka postawe....

    Tak sie nieszczesliwie sklada, ze czlowiek ktoremu wypowiadam umowe nie
    nalezy do aniolow.
    Uwazam, ze podpisujac cztery umowy, ktorych terminy sie pokrywaja, nie dajac
    mozliwosci podpisania umowy na stale, ogranicza mnie lekko (np. kredyty).
    Zreszta... chyba kodeks pracy (nie jestem prawnikiem) mowi co innego na
    temat takiego postepowania. Wydaje mi sie ze wszelkie niezgodnosci w kwestii
    umow pracodawca - pracownik powinny byc rozstrzygane poza praca (Sad), jesli
    jest w nich jakies naruszenie ogolnie obowiazujacych zasad. Gdyby wszystko
    bylo ok pracodawca nie chcial by zworotu poprzednich umow i nie wyrzucal by
    ich, uznajac je za nie istniejace? Dodam, ze drugie kopie sa u mnie a nie w
    koszu.

    Pozdrawiam - Tomek