  • Data: 2005-01-27 12:21:12
    Temat: Re: do praktyków sąd grodzki
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kto tą sprawę skierował do Sądu Grodzkiego ?
    > Czy ma to jakiś związek z wykroczeniem ?
    > Do tej pory myślałem, że takie sprawy zakładane są z powództwa cywilnego.
    >
    > Może jakieś szczegóły

    Szczegóły, są takie, że wydział grodzki w sądzie rejonowym rozpoznaje nie
    tylko sprawy o wykroczenia, ale również sprawy karne ( te, które nadają się
    do trybu uproszczonego ) i sprawy cywilne ( np. tez postepowanie uproszczone
    i niektore nakazy ). Radze rzucic okiem do ustawy prawo o ustroju sądów
    powszechnych.

    Konrad