    From: stern <s...@f...i.d.p.l>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: do egzaminowanych apl. sądowych
    Date: Mon, 18 Apr 2005 19:50:16 +0200

    Otto Falkenstein napisał(a):

    > Na czym niby polegałoby zablokowanie naborów? na tym, że sa limity
    > przyjec i na aplikacje przyjmuja 10 razy mniej osób niz na studia?
    > Naprawde tak sądzisz? Jak wspominam moich kolegów ze studiów, to
    > niektórym bym nawet flaszki nie powierzył bo by stłukli, nie mówiac już
    > o prowadzeniu swojej sprawy.

    Qrcze bez przesady chlopaki (Pawciu znaczy sie).
    Wszak wszem i wobec wiadomo, ze od jakiegos czasu jak grzyby po deszczu
    wyrastają niekorporacyjne kancelarie.

    Takoż wiadomo, ze 87 § 1 kpc dopuszcza jako pelnomocnikow osoby
    pozostajace w stalym stosunku zlecenia.
    Jakie kurcze limity - chcesz miec kancelarie - to sobie zakladasz i masz.
    I niech rynek weryfikuje.
    Wprawdzie brak kosztow zastepstwa troche boli, ale jak wiesc gminna
    niesie (jesli ktos udowodni, ze to nieprawda, odszczekam pokornie), w
    wiekszosci wypadkow profesjonalni pelnomocnicy i tak nie zwracaja tych
    kosztow klientom.
    Wiec wychodzi na to samo (dla klienta przynajmniej).

    > Masz dowody, że liczy sie cokolwiek innego?
    > Ja też sie dowiedziałem, że moi rodzice wzieli kredyt nie na budowe
    > domu, tylko po to, żeby zapłacić za moją piątkę na egzaminie.

    no no no 200 tys. no no no :) (szacunkowo), i ty sie chwalisz?

    > Kolega,
    > który już zasiada za stołem z łańcuchem na szyi dowiedział się, że jego
    > nominacja kosztowała rodziców 50.000 złotych i kino domowe dla prezesa.

    e wiadomo, ze bzdura, za tyle to sie nie kupi miejsca na aplikacji.
    moze studia tyle kosztuja :)

    > Temu podobne brednie słysze na każdym kroku. A prawda jest taka. Ucz sie
    > pilnie przez całe ranki a zostaniesz SSR.

    wiedzialem, ze musze przystopowac. Zrobia mnie SSR, a ja chce byc prok. :>

    pozdr.

    m.