    From: Otto Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: do egzaminowanych apl. sądowych
    Date: Mon, 18 Apr 2005 18:41:51 +0200

    news:d40mri$7v4$1@inews.gazeta.pl...

    > ITD...
    >
    > I niech mi ktoś powie że to jest normalne.A jak mój rocznik skończy studia
    > to będzie walczył z hordami ludzików którzy teraz nie mogli sie dostać z powodu
    > zablokowanych naborów.
    > Co mówi student prawa do absolwenta prawa?Dwa razy frytki i cola..!
    > Byłoby zabawny gdyby nie było prawdziwe.

    Uważasz, ze każdy, kto skończy aplikację powinien zostać mianowany
    asesorem? Nie ma zadnego zablokowania naborów. Najlepsi z każdego
    rocznika dostaja asesury - w wiekszosci przypadków praktycznie od ręki.
    Inni czekaja az cos się zwolni, czasem nawet przez kilkanaście miesiecy,
    wielu nigdy się nie doczeka, bo zawsze będą lepsi od nich. Pretensje
    miej raczej do uniwesytetów, które uprawiają masową hodowlę magistrów
    prawa. Na moim roczniku było 350 osób. Uważasz, że wszyscy powinni
    dostać się do zawodów prawniczych? A co do walki z hordami ludzików -
    jezeli zdasz egzamin lepiej od nich to będziesz lepszy - bo tylko to się
    liczy. I pamietaj, że na studiach nie nauczysz sie nawet 10% tego co
    jest potrzebne żeby zdać egzamin sędziowski, a w zamian za to 90%
    rzeczy, których się nauczysz nie będzie ci w ogóle w przyszłym
    prawniczym życiu potrzebne.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine