  • Data: 2023-01-17 17:26:49
    Temat: Re: do czego służy ziobrotura i czy trzeba reformować sądy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2023 o 17:17, J.F pisze:

    > A informacja ze kulsony pobily na komisariacie obywatela na smierc?
    > A jak to obywatel Ukrainy?
    > Rosji, Białorusi, USA, Niemiec ?

    LOL miałem na myśli widząc mendanta strzelającego z sojuszniczego
    blutufa:P No ale sojusznicy wzięli na klatę i tylko powadze a nie samemu
    sojuszowi zaszkodził:P

    > Ale 5 sie w zasadzie kazdego policjanta tyczy, chyba, ze prowadzą
    > sprawy nieistotne i/lub niepowazne :-)

    Może nie tyle same spawy są nieistotne co wkład kulsona jest zupełnie
    nieistotny. Zgłaszasz czyn zabroniony, nie ma kulsona który mógłby się
    tym zająć - umorzenie. Zgłaszasz czyn zabroniony, zajmuje się tym kulson
    - umorzenie:P Więc rzeczywiście nic istotnego nie robią:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!