  • Data: 2002-12-17 21:30:16
    Temat: Re: do Pana Depilatora i Sandry...
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wcale tego nie neguję. W sprawach na których sie zna na pewno jest bardzo
    > pomocna.

    > To zależy od jego definicji. Przeczytałeś wszystkie posty w tym wątku?

    Tak :-)

    Ale mi to raczej wyglada na taka mala osobista wojne pomiedzy Toba i Sandrą.
    Moze niech ktos sie pokusi o przygotowanie turnieju na jakims chacie albo
    ircu :-) To byloby cos - takie male zawody z wiedzy prawniczej - ale za
    krotko czytam grupe, aby potrafic wskazac kogos w pelnie niestronniczego i
    kompetentnego do sedziowania, ale wierze ze jest ktos taki :-)

    Pozdrawiam
    Jarek