  • Data: 2004-04-19 20:19:50
    Temat: Re: [długie] nieuczciwy właściciel mieszkania
    Od: "Flyte" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasciwie mam identyczna sytacje. Wlasciciel upiera sie ze zobowiazalismy sie
    na koniec wykonac remont (?!!) i nie chce oddac kaucji. Postraszylem go US, a
    on na to ze tez bede mial problemy, bo nie bylem zameldowany.
    Czy ktos wie jaki moze byc skutek niezameldowania sie? Z tego co zdazylem sie
    dowiedziec, nadal obowiazuje prawo z 71 roku i taki obowiazek istnieje.