  • Data: 2006-05-11 18:34:28
    Temat: Re: [dlugie] Windykacja naleznosci TP SA
    Od: leon <L...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzwonilem do biura federacji konsumenta i powiedzieli mi, ze im sie juz
    > nic nie nalezy... Nie jestem pewien, ze to juz koniec. Na dokladke
    > ULTIMO regularnie wydzwania do mnie i sie __domaga__. A ja im nie dam
    > ani grosza ponad to co im sie nalezy.
    jak nastepnym razem zadzwonia to uprzedz ze rozwmoa jest nagrywana -
    powtorz co
    powiedzieli w federacji konsumenta. pozniej stwierdz, ze nastepny telefon
    bedzie
    traktowany jako nekanie i zostanie zlozone zawiadomienie do prokuratury

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka