    From: "Tomek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [dlugie]Jak odzyskac kase? Auto skradziono od mechanika
    Date: Fri, 14 Jul 2006 14:06:20 +0200

    "adam158" <a...@o...pl> wrote in message news:44B7827C.9010904@op.pl...
    >a wogóle co cie napadlo aby kupowac taką kiche
    > 100 nx to wyjatkowo brzydki kaszalot nawet go nie żałuj
    Miłośnik matiza się odezwał? A może śmigasz Multiplą żony?
    Mnie się podobał jak żadne inne auto. Ważne też było to że nie był nijaki.
    Albo się bardzo podobał albo się bardzo nie podobał. Kwestia gustu. Auto
    było bardzo praktyczne i w miarę niepowtarzalne (jeśli można wogóle tak
    powiedzieć o aucie seryjnym).

    PS: Prosiłem o powstrzymanie się od złośliwych komentarzy, ale jak widać w
    stadzie owiec zawsze znajdzie się conajmniej jeden baran... No cóż,
    umiejętność czytania ze zrozumieniem nigdy nie była mocną stroną miłośników
    Matizów...

    Pozdrawiam
    Tomek