    From: ps <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dług po ojcu przyszłej żony
    Date: Sat, 30 Jun 2007 15:35:48 +0200

    jureq napisał(a):
    > No to spróbuj dowiedzieć się co i kiedy bank robił w celu egzekucji tego
    > długu. I spróbuj wyjaśnic co rozumiesz przez "10 lat temu". Być
    > może cała sprawa uległa przedawnieniu.

    Nie wiele możemy się dowiedziec, prawie zero dokumentów posiadamy. A z
    wiadomych przyczyn nie chcemy iśc do banku i przypominac im o tej
    sprawie. NIe odzywali się juz od kilku lat.
    10 lat temu zaciągnięty był kredyt. Miał być spłacony w ciagu roku.

    Prawnik mi powiedział, że dług pewnie się przedawnił, ale odsetki NIE!

    Ale zeszlismy od tematu - temat długu jest długi i strasznie zawikłany,
    poza tym niewiele wiemy.

    Mnie interesuje teraz tylko kwestia, czy windykator (ewentualny, jeśli
    by się pojawił) będzie mieć prawo zająć mój majątek, jako męża córki
    dłużnika.
    Zastanawiam się nad intercyzą, ale z innych względów wolałbym jej uniknąć.

    pozdrawiam,