  • 1. Data: 2005-02-09 01:42:10
    Temat: dialery-zbiorowa skarga na tepse-jest cos takiego?
    Od: "pyretta" <n...@g...wytnijto.pl>

    Witam
    Czy ktos z Panstwa slyszal moze ostatnio o jakims masowym zbieraniu podpisow
    pod zbiorowa skarga na tepse za dialery? chodzi mi raczej o gest, niz jakas
    frontowa walke, umowe zerwalam, ale jeszcze by cos
    PS.czy prezes UOKiK ma cos w ogole do gadania- zaplacic tepsie te stowe czy
    moga mnie teraz pocalowac w holandie?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-09 07:03:26
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "pyretta" <n...@g...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktos z Panstwa slyszal moze ostatnio o jakims masowym zbieraniu
    podpisow
    > pod zbiorowa skarga na tepse za dialery?

    Ja bym z ciekawości zobaczył taką listę.
    Chciałbym wiedzieć kto jest tak "inteligentny inaczej", że przyznaje sie
    publicznie do słabości na umyśle a dodatkowo wini za to tepse.

    vertret

  • 3. Data: 2005-02-09 08:06:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik VERTRET vertret @ op.pl ...

    > Ja bym z ciekawości zobaczył taką listę.
    > Chciałbym wiedzieć kto jest tak "inteligentny inaczej", że przyznaje sie
    > publicznie do słabości na umyśle a dodatkowo wini za to tepse.

    Boze, juz nawet sama tepsa zrozumiała ze z dialerami nie wszystko było ok
    (patrz program antydialerowy) a niektórzy ludzie nadal uwazaja ze wszystko
    było ok...
    BTW panie super sprawny na umysle - skoro jestes taki super - moze
    zastosowałbys czytnik który poprawnie cytuje wypowiedz poprzednika a nie
    jakos dziwnie ja tnie???
    Jak mawia pan INEMAMOCNI: nie wszyscy moga byc super!!! ;-)

    "_")
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
    niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde

  • 4. Data: 2005-02-09 09:26:17
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    VERTRET wrote:

> [...]
    > Chciałbym wiedzieć kto jest tak "inteligentny inaczej", że przyznaje sie
    > publicznie do słabości na umyśle a dodatkowo wini za to tepse.

    Ta wciaz nie moge sienadziwi, ze istnieja jeszcze ludzie
    tak "inteligetni", ze uwazaja TPSA za niewinnych.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2005-02-09 10:06:53
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    wiadomości news:09022005.082F3796@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    ok
    > (patrz program antydialerowy) a niektórzy ludzie nadal uwazaja ze

    Szpitale psychiatryczne też obijają niektóre pomieszczenia czymś miękkim,
    ale to nie znaczy, że choroba jest ok.

    vertret

  • 6. Data: 2005-02-09 10:11:12
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    VERTRET wrote:

> [...]
    > wszystko
    >
    > Szpitale psychiatryczne też obijają niektóre pomieszczenia czymś miękkim,

    No i co z tego ?

    Policjanci tez przytrzymuja glowe przestepcy wsiadajacemu do samochodu
    by sobie lba nie rozbil...
    I co z tego ?
    Firmy telekomunikacyjne podpisuja ROZNE umowy.
    Czesc z tych umow to umowy zapewniajace mozliwosc oszukiwania i krycia
    oszustow. Ze nie te firmy powinny dopowiadac.

    Boguslaw

  • 7. Data: 2005-02-09 10:36:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik VERTRET vertret @ op.pl ...

    > ok
    > wszystko

    no popatrz, z cytowaniem znowu nie dałes rady, głupi jakis? ;-P

    > Szpitale psychiatryczne też obijają niektóre pomieszczenia czymś miękkim,
    > ale to nie znaczy, że choroba jest ok.

    odczep sie ode mnie, ja nie chce siedziec w zadnym szpitalu! Nawet z
    obitymi scianami. I nic mnie nie obchodzi ze na zgodzie na zabieg wyciecia
    migdałków był małymi literkami napis ze regulamin wisi w pokoju 3456A a w
    tym pokoju było napisane ze wyrazam zgode na pobyt w psychiatryku. O co
    chodzi??? Jaki dialer - ja sie laczyłem z 202122!!!

    "_")

  • 8. Data: 2005-02-09 11:52:46
    Od: "pyretta" <n...@g...wytnijto.pl>

    Drodzy Panstwo, nie prosze o opinie i oceny, tylko o konkretna informacje.
    Z gory dziekuje

  • 9. Data: 2005-02-09 13:02:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    pyretta napisał(a):
    > Drodzy Panstwo, nie prosze o opinie i oceny, tylko o konkretna informacje.
    > Z gory dziekuje

    1. reklamacja w tepe
    2. jeżeli masz ten dialer lub potrafisz wskazać, skąd zostal ściągnięty,
    można na policji zgłosić zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa

    Potrzebne jest więcej szczegółów

    M.

  • 10. Data: 2005-02-09 13:14:57
    Od: "pyretta" <n...@g...wytnijto.pl>

    "Maciej Bebenek" <> wrote in message ...

    > 1. reklamacja w tepe
    > M.

    Hej, zglaszalam, nie przyjeli
    tak jak mowie, chodzi mi o jakas masowke