    From: "d." <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dialery....
    Date: Thu, 8 May 2003 20:18:21 +0200

    news:e70lbvctq3cka1hsue2970779bkk2m049i@4ax.com...
    > Pięknego dnia Thu, 8 May 2003 16:17:00 +0200, "d."
    > <s...@s...pl> zakodował:

    > Ma, ma. Ograniczoną, ale ma.

    ale chyba dopiero po ukonczeniu 13 roku zycia...

    > Inaczej nikt by dziecku nawet lizaka nie sprzedał.

    oczywiscie, z tym wyjatkiem, ze dialer nie jest umową należącą do umów
    powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia
    codziennego...innymi słowy, dialer to nie lizak;)

    > A czy to ważne kto i czy w ogóle klikał?

    imho ma i to calkiem spore
    dlaczego? dlatego, ze albo ktos jest zdolny do zawierania umow, albo nie
    jest

    > Co to firmę telekomunikacyjną obchodzi, że ktoś się włamał do Twojego
    > mieszkania i dzwonił do rodziny w US, kręcił 0700 czy coś w tym stylu?
    > Firma telekomunikacyjna zrealizowała usługę i to Ty nie zabezpieczyłeś
    > linii (komputera) w Twoim lokalu (gdyby to w skrzynce tepsy ktoś się
    > podpiął - to byłaby wina ich słabych zabezpieczeń).

    no dobra, firmy telekomunikacyjnej moze to nie obchodzic, podobnie by mnie
    nie obchodzilo...
    tylko ja mowie o zawieraniu innych umow niz o swiadczenie uslug
    telekomunikacyjnych, a to ze za ich posrednictwem to inna historia

    wracajac do dialera "harry potter" - myslisz, ze umowa zawarta z
    wlascicielem dialera przez zalozmy 8-letnie dziecko jest wazna?
    imho, nie

    pozdrawiam
    d.