    Date: Sun, 21 Aug 2022 22:36:31 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62ff8f48$0$6209$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ff93d0$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ff9ba9$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ffc6cd$0$6204$65785112@news.neostrada.pl>
    <tdqrt9$oqt$1@gioia.aioe.org> <svfMK.2008466$70_9.1800891@fx10.ams1>
    <630207c2$0$6209$65785112@news.neostrada.pl>
    <63020f19$0$6212$65785112@news.neostrada.pl>
    <630221b9$0$6210$65785112@news.neostrada.pl>
    <63022c46$0$6201$65785112@news.neostrada.pl>
    <6302752c$0$6200$65785112@news.neostrada.pl>
    <63028466$0$6207$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: dezubekizacja

    W dniu 21.08.2022 o 21:15, Shrek pisze:
    > Wręcz przeciwnie. Tacy ludzie obalili mur berlinski, wcześniej obalili
    > komunę i przed nimi uciekało słońce karpat.

    Błądzisz. Takim ludziom pozwolono to zrobić. Jakby nie było woli
    politycznej, by to zmienić, to by nic nie zdziałali.

    > O pozostałych nic nie wiesz.

    Jak to nic? Nie byli za. To też jakaś wiedza.

    > Jak kuba bogu tak bóg fidelowi...

    Musisz to jakoś rozjaśnić. Co siedzącym na pasach zrobił jadący kierowca?

    > Czemu za późno - stalin, hitler czy kadafi też nie żyją... Znów się
    > migasz z odpowiedzią;)

    Też nie mam żadnego powodu, by ich popierać lub nie.

    > I co dalej. Na przykład kulson alfa stał się sławny jak dostał rozkaz
    > siadać w czasie zatrzymania. Potem sąd uznał, że nie było podstaw do
    > zatrzymania. Więc wiesz - to że kogoś kulsony zatrzymały nie świadczy o
    > niczym.

    Świadczy o zatrzymaniu :-)

    > Pierwsze prawo godwina mówi, że kto pierwszy przywoła w dyskusji w
    > internecie argumet o hitlerze przegrywa. Proponuję sodać druge z
    > "oszołomami". Jak ci się kończą argumenty to zawsze tego sformułowania
    > używasz:P

    Ale na co mi się argumenty niby skończyły?

    > Oczywiście że nie wykluczę ani nie zabronię. Każdy ma prawo robić z
    > siebie idiotę (choć funkcjonariusz chyba nie...). Twoje prawo robić z
    > siebie idiotę zadając idiotyczne pytania:P

    Ale to nie ja pytam? Po co ktoś go pytał, czemu stoi pod furtką? Czy to
    zabronione? Większość głupich filmików o policjantach jest wynikiem
    tego, ze dają się sprowokować i w ogóle idiotom odpowiadają.

    > Pod 112? I co mam powiedzieć? Że pewien kulson w internetach zapytał
    > mnie skad wiem że mój dom nie będzie następny?

    Zadajesz głupie pytania, to i niezbyt mądre odpowiedzi padają :-)
    Zadzwoń tam, skąd te psy mają Ci przywieźć do pilnowania..

    > No raport. Chyba poważny - miliony na niego poszły. I co nie wierzysz?

    To nie religia, żeby się na wierze opierać.

    > To jak się czujesz jak widzisz w telewizji kumpli pod schodami?

    Żadnego jak dotąd nie widziałem.

    --
    Robert Tomasik