  • Data: 2009-09-02 16:59:30
    Temat: Re: dentysta i odzyskanie pieniędzy
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Konrad" napisał:
    > Niestety ale dobrze ci radzą - bo w praktyce to możesz mu skoczyć.

    widzisz, ja znam wiele ciekawszys sposobów pozaprawnych skoczenia mu!:O)
    i zapewniem cię że będzie to dal niego bardziej dotkliwe niż zwrot 10razy
    tej kasy, pewnie jak gość będzie nie będzie miły i będzie skakał to tak
    zrobię, ale ja zazwyczaj jestem spokojny człowiek, staram sie drugiemu raz
    dać szansę na poprawienie swojego błędu:!:O)

    wyślę gościowi poleconym żądanie zapłaty za ząb ktury spię... i zobaczę co
    będize:O)