    From: "Tomek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: delegacja - zwrot kosztow dojazdu
    Date: Sun, 3 Aug 2003 19:50:30 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@157.25.158.130

    > A jaki środek lokomocji Ci wpisano w poleceniu wyjazdu służbowego?

    Jeszcze nic nie wystawiono, troche to na wariackich papierach, ale od
    dyrektor-glownej ksiegowej dowiedzialem sie, ze pozniej to szkolenie jako
    delegacja bedzie jakos rozliczone grupowo, bo w tym okresie jakies 50 ludzi
    jezdzi z firmy na te szkolenia :)
    Czyli pewnie cos bedzie wystawione post factum, ale info o tym jak to
    rozliczac/tzn bedzie rozliczone, tez otrzymalem od niej...

    Ponawiam pytanie, czy sa na to jakies przepisy..?

    Pozdrawiam.
    T.