    From: "Roland" <r...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: delegacja - zwrot kosztow dojazdu
    Date: Sun, 3 Aug 2003 09:44:44 +0200

    > Czy jest taki przepis, ktory bez okazania dowodow kosztow dojazdu (biletow)
    > pozwolilby na otrzymanie zwrotu za dojazdy w wysokosci najtanszego mozliwego
    > dojazdu srodkami komuniakacji publicznej, jesli tak, na co moge sie powolac?

    Ja priowadze DG i jak samochod mialem jeszcze nie na firme to bralem fatury za
    paliwo. Do tego prowadzi sie ksiazke przebiegu pojazdu uzywanego do celow
    sluzbowych (to bedzie robil pracodawca), gdzie wpisujesz wszystkie wyjazdy
    (kilometry i inne takie). Rozliczenie jak na zasadach ogolnych w nastepnym
    miesiacu.

    W praktyce wszystko zalezy od szefa: czy bedzie chcial to zrobic (wlasciwie
    powinien...) i jak szybko rozliczy sie. Siegnij po ``ABS Small Businessu'' - to
    dobra ksiazka i wszystko tam jest opisane ze szczegolami.

    Roland